Logo SEŠG         Značke digital school
Značke digital schoolTrg Borisa Kidriča 3, 2000 Maribor   
05-908-33-72
info@ses-mb.si
KontaktNajem

 

MUNERA 3

IZVAJANJE PROGRAMOV NADALJNJEGA POKLICNEGA IZOBRAŽEVANJA IN  USPOSABLJANJA V LETIH 2018-2022

 

 O projektu: http://www.munera3.si/o-projektu/

 

Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor sodeluje kot partnerska šola pri izvajanju projekta Munera 3. Izvajali bomo različne programe usposabljanj za zaposlene, ki bodo za udeležence brezplačni. Namen projekta je povečati vključenost zaposlenih v programe nadaljnjega poklicnega izobraževanja in usposabljanja, izboljšati njihove kompetence zaradi potreb na trgu dela, večje zaposljivosti in mobilnosti med področji dela ter osebnega razvoja in delovanja v sodobni družbi. Cilj projekta je  izboljšanje kompetenc zaposlenih za zmanjšanje neskladij med usposobljenostjo in potrebami trga dela. Ciljna skupina so zaposlene osebe iz vseh starostih skupin.

Koordinatorica: Mira Gujt, prof.

mira.gujt@ses-mb.si

 

Programi, ki jih izvajamo v ovkiru projekta:

- pdfObvladovanje tipovnice

- pdfPodjetni učitelj

- pdfKomunikacijski poslovni tečaj angleščine

 - pdfNemščina v podjetju - komunikacijski tečaj poslovne nemščine

 - pdfUčinkovito podporno osebje

- pdfAngleščina za menedžement

- pdfPoslovno komuniciranje in vodenje v tehniki

 

Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Republika Slovenija

https://ec.europa.eu/esf/home.jsp?langId=sl

Razvojno središče talentov (RaST) je projekt, ki ga je Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport novembra 2017 izbralo kot središče kohezijske regije Vzhodna Slovenija na razpisu “Spodbujanje prožnih oblik učenja in podpora kakovostni karierni orientaciji za nadarjene” in mu zagotovilo financiranje do septembra 2020. Projekt je namenjen dijakom, ki so »preverjeno nadarjeni«. To pomeni, da imajo vidne dosežke na tekmovanjih, pri raziskovalnih in umetniških nalogah in natečajih, kažejo izjemen interes in dosežke (za določene teme) pri pouku in izven njega, kar se kaže tudi z obiskovanjem ali izvajanjem dodatnih aktivnosti (tabori, poletne/zimske šole, izdelki, projekti) na področjih njihove nadarjenosti.

Cilji projekta so:

  • vzpostaviti središče, ki bo skrbelo za delo z nadarjenimi dijaki v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija (II. gimnazija Maribor)
  • zagotoviti podporno okolje za delo z nadarjenimi dijaki in pripravo ter uresničevanje njihovih individualnih načrtov dela (IND)
  • razvijati področje nadarjenosti dijakov z organizacijo strokovnih posvetov

V projektu (zaenkrat) podpiramo in razvijamo aktivnosti na naslednjih področjih:

  • Družboslovje in humanistika: sem spadajo tudi npr. turizem, debatne aktivnosti
  • Naravoslovje: sem spadajo tudi npr. matematika, logika, lesarstvo, veterinarstvo
  • Tehnika: sem spadajo tudi npr. računalništvo, arhitektura, tekstilstvo, promet
  • Umetnost: likovna, gledališka, filmska, fotografija, oblikovanje itd.

Seveda to zajema in je celo zaželeno povezovanje zgornjih področij v interdisciplinarne aktivnosti.

Koordinatorica SEŠG: Margit Berlič Ferlinc

rast logo

   

BannerESS OBJEM

 finančna podpora: skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 2.550.000,00 EUR. 

ESS 1

Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor kot implementacijska šola sodeluje v projektu OBJEM, ki ga vodi ZRSŠ. Cilj projekta je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije, ki bodo pripomogle k celostnemu in kontinuiranemu vertikalnemu razvoju bralne pismenosti otrok, učencev in dijakov. Cilj zasledujemo na štirih razvojnih področjih:

  • bralno pismenost in razvoj slovenščine (učni jezik, zmanjšanje razlik med spoloma, ranljive skupine, motivacija za branje),
  • pripomočki za prepoznavanje ravni bralne pismenosti v predšolskem obdobju ter v 2. In .3 VIO OŠ,
  • slovenščina kot drugega jezika (za priseljence, begunce, Rome ter za otroke, ki uporabljajo znakovni jezik) in
  • šolska knjižnica.

V sklopu bralne pismenosti in razvoja slovenščine bomo spodbujali razvoj sporazumevalne zmožnosti preko učnega jezika pri vseh predmetih, kar je temeljno sredstvo sporazumevanja ter prostor razmišljanja in grajenja novega znanja in hkrati sredstvo identifikacije s skupino, ki ji posameznik pripada. Tako bo posebna pozornost namenjena spoznavnemu in odnosnemu govoru v razredu. Za razvoj inovativnih pristopov bomo skrbeli tudi za večje sodelovanje strokovnih delavcev po celotni vertikali izobraževanja.

V sklopu slovenščina kot drugi jezik se bomo prednostno ukvarjali s slovenščino kot drugega jezika za otroke priseljencev, beguncev, Romov, otrok/učencev/dijakov, ki uporabljajo znakovni jezik.

V sklopu šolska knjižnica bomo iskali načine, kako lahko dejavnosti v knjižnici podpirajo pouk pri vseh predmetih ter dejansko postane kulturno in informacijsko središče šole.

Več na : https://www.zrss.si/objava/projekt-objem

Koordinatorica na SEŠG: Margit Berlič Ferlinc

 

 

MIZSimage001 3

erasmus sesg logo

Od 1. 9. 2018 smo partnerji v evropskem Erasmus+ projektu z naslovom

Technology in Education and Every Day Life – the Path to Digital Citizenship.

 

Naši partnerji v projektu so dijaki in mentorji naslednjih šol:

  1. Verzlunarskoli Islands The Commercial College of Iceland iz Reykjavika, Islandija
  2. Berufliche Schule Am Lämmermarkt iz Hamburga, Nemčija
  3. Lycee polyvalent prive Albert de Mun iz Pariza, Francija
  4. Escola Secundaria de Almeida Garrett iz mesta Vila Nova de Gaia, Portugalska
  5. Tevfik Ileri Anadolu Lisesi iz mesta Rize, Turčija

 

Dve leti, kolikor projekt traja, bomo partnerji v projektu opravljali  aktivnosti,  s katerimi bomo    pri dijakih razvijali razumevanje koncepta digitalnega državljanstva, jih osveščali za odgovorno rabo spletnih virov in tehnologije v vsakem vidiku življenja (v vsakdanjiku, izobraževanju, službi, kakor tudi za zabavo), dokazovali, da lahko gresta profesionalna in zabavna tehnologija z roko v roki. Dijaki se bodo naučili uporabljati informacije in tehnologijo varno, zakonito in odgovorno, pridobili bodo pozitiven odnos do rabe tehnologije za podporo sodelovanju, učenju in učinkovitosti. Seznanili se bodo z zgodovino, tradicijo in kulturo partnerjev v projektu, kakor tudi predstavljali zgodovino, tradicijo in kulturo svoje države partnerjem v projektu, ter osmislili učenje angleščine.

 

V okvir aktivnosti sodijo tudi kratkotrajne izmenjave dijakov pod vodstvom mentorjev. Naši dijaki bodo lahko obiskali dijake partnerskih šol in oni bodo obiskali nas. Partnerji smo se dogovorili, da med temi kratkotrajnimi izmenjavami (5 dni) dijaki stanujejo pri svojih vrstnikih, ker  se bodo na ta način lažje družili, spoznavali in tkali medsebojne vezi.

Načrt srečanj:

Datum:

Gostitelj:

januar 2019

Verzlunarskoli Islands The Commercial College of Iceland iz Reykjavika, Islandija

februar 2019

Berufliche Schule Am Lämmermarkt iz Hamburga, Nemčija

april 2019

Lycee polyvalent prive Albert de Mun iz Pariza, Francija

november 2019

Escola Secundaria de Almeida Garrett iz mesta Vila Nova de Gaia,  Portugalska

marec 2020

Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor, Slovenija

april – maj 2020

Tevfik Ileri Anadolu Lisesi iz mesta Rize, Turčija

 

Naše aktivnosti lahko spremljate na blogu TIE.

 

 

Majda Poš Vrabl,

koordinatorica projekta

mepi

V šolskem letu 2018/19 uvajamo nov projekt in sicer program MEPI. To je mednarodno priznan program (v tujini cenjen tudi pri delodajalcih), kjer mladi z različnimi aktivnostmi razvijajo nova znanja, veščine in osebnostno-socialne kvalitete. Ideja temelji na izkustvenem učenju in aktivnem preživljanju prostega časa. Program zajema štiri področja aktivnosti in sicer

  • rekreativni šport,
  • veščine,
  • prostovoljstvo in
  • pustolovske odprave, na treh težavnostnih stopnjah, bronasti, srebrni in zlati.

Program je netekmovalen, kar pomeni, da mladi napredujejo v okviru lastnih zmožnosti in dosegajo cilje, ki so si jih zastavili sami.

Našim dijakom želimo tudi izven pouka ponuditi možnost pridobiti nove spretnosti, izkušnje, razvijati svojo osebnost, izboljšati svojo samopodobo in še in še…

Več o programu si oglejte na http://mepi.si/ in na https://www.youtube.com/watch?v=BNkbnWQHO2M&t=153s

 

https://www.youtube.com/watch?v=BNkbnWQHO2M&t=153s

 

podvig logo

finančna podpora: Skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 2.700.000,00 EUR

ESS 1

Ključni cilj projekta je razviti in preizkusiti model celostnega razvoja kompetence podjetnosti pri dijakih skozi medpredmetno povezovanje in sodelovanje z okoljem in širšo skupnostjo. V ta namen bomo v sodelovanju z razvojnimi ter implementacijskimi gimnazijami in konzorcijskimi partnerji razvili, preizkušali in implementirali modele, ki bodo omogočali učinkovito umestitev kompetence podjetnosti v gimnazijski prostor in s pomočjo katerih bodo gimnazije celovito razvijale kulturo podjetnosti v kontekstu interdisciplinarnosti in povezovanja z okoljem.

Poseben poudarek pri projektu bo na prepoznavanju družbenih, okoljskih, gospodarskih in osebnih izzivov in njihovem reševanju s pomočjo kompetence podjetnosti v smeri iskanja trajnostnih rešitev. Zato bomo razvijali prožne oblike učenja, zlasti tistih, ki omogočajo sistematično vpeljevanje in razvijanje medpredmetnih in (kros) kurikularnih povezav s poudarkom na aktivni vlogi dijakov in reševanju avtentičnih problemskih situacij ter družbenih izzivov. Posebna pozornost bo posvečena tudi razvijanju pedagoških strategij, ki spodbujajo sodelovanje ter izmenjavo izkušenj, idej in inovacij ter najrazličnejše oblike mreženja.

Več na: https://www.zrss.si/objava/projekt-podvig

Srednja ekonomska šola in gimnazija v projektu, ki ga vodi ZRSŠ, deluje kot implementacijska A šola.

Koordinatorica na SEŠG: Bronja Jarc

 

MIZS    ZRSS barvni lezeci

 

Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor sodeluje z Javno agencijo Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (SPIRIT). V letu 2024-2025 bomo ponovno, že sedmič, izvedli projekt JP MLADI 2024/25 na naši šoli.

Pod okriljem SPIRIT-a  bomo izvedli dejavnost:

START UP vikend: izvajanje vikend aktivnosti za spodbujanje razvoja lastne ideje dijakov ali za reševaje izzivov podjetij ali drugih organizacij s strani mladih. Naši dijaki tretjih letnikov ekonomske gimnazije bodo sodelovali v dvodnevni aktivnostikjer bodo razvijali lastne poslovne ideje in pri tem raziskovali trg, naredili finančno kalkulacijo posla, ugotavljali najprimernejšo ciljno skupino za poslovno idejo, najbolj podjetni bodo izdelali tudi prototip. Poslovno idejo bodo razvijali s pomočjo modela Canvas in jo tudi predstavili komisiji.

 

Na šoli pa bomo izvedli za vse ostale dijake v jesenskih mesecih izvedli MESEC UPI (mesec ustvarjalnosti, podjetnosti in inovativnosti). Aktivnosti tega meseca bodo:

  • Spoznavanje podjetniškega okolja v podjetju Krka, Luka Koper, Primat in Geberit, ogled sejma MOS in obisk podjetij Vivapen in TC Citycenter Celje, v Mariboru bomo obiskali še Ajpes in Tovarno podjemov.
  • Razvijanje podjetniških idej in izdelava mini poslovnih modelov CANVAS.
  • Predavanje različnih strokovnjakov z namenom razvoja veščin nastopanja, poslovnega komuniciranja, podjetniškega razmišljanja in delovanja.

V posamezne dele projekta bodo vključeni vsi dijaki naše šole.          

Izvedbo aktivnosti START UP vikenda sofinancira SPIRIT Slovenija, javna agencija ob finančni podpori Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport.

Več informacij na SPIRIT.

 

 

mladi

 

 

logo ats

Trajanje projekta: 1. 3. 2015 – 28. 2. 2018

Formativno spremljanje in vrednotenje transverzalnih veščin z IKT je mednarodni projekt, v katerem raziskujemo možne odgovore na krovni vprašanji:

  • Kako naj z uporabo različnih orodij IKT (in razvojnega e-listovnika) formativno spremljam in vrednotim razvoj nekaterih transverzalnih veščin svojih učencev? in
  • Kako naj učence opolnomočim za načrtovanje, spremljanje in vrednotenje lastnega napredka v teh veščinah?.

Temeljni namen projekta ATS 2020 je torej uvajati sodobne pristope k spodbujanju razvoja ter k spremljanju in vrednotenju transverzalnih veščin, ki so v različnih kontekstih imenovane različno (npr. evropske ključne kompetence, veščine 21. stoletja itd.). Ena izmed teh je digitalna veščina, ki jo bomo v projektu smiselno integrirali v spodbujanje razvoja veščin, kot so npr. sodelovanje in komuniciranje, kritično mišljenje, samorefleksija in samouravnavanje, delo z viri, ustvarjalnost, učenje učenja itd. Pristop, ki ga bomo v ta namen uporabili, je formativno spremljanje ob uporabi razvojnega e-listovnika.

Spletna stran projekta: http://ats2020.eu/

Pod okriljem Zavoda za šolstvo in šport s pomočjo skrbnice Marjete Borstner in podporo ravnateljice Darje Cizel formativno spremljanje na SEŠ  uvajajo Andreja Rajh, Margit Berlič Ferlinc, Maja Vičič Krabonja in Maja Urlep.

slika tima

 

Kaj smo počeli, si lahko ogledate v kratkem videu:

 

PONOSNI SMO NA NAŠE BIVŠE DIJAKE ... IN ŠE NAPREJ OSTAJAMO POVEZANI!

 
UPORABLJAMO PIŠKOTKE
Naša spletna stran uporablja piškotke, da bi optimizirali vašo uporabniško izkušnjo.