Logo SEŠG         Značke digital school
Značke digital schoolTrg Borisa Kidriča 3, 2000 Maribor   
05-908-33-72
info@ses-mb.si
KontaktNajem

 

VR4Empathy

Projekt VR4Empathy – Uporaba virtualne resničnosti za vključujočo in k dejanjem usmerjeno empatijo v šolah 

Cilj projekta je zasnovati, preizkusiti in nadgraditi inovativne rešitve, podprte z okvirom za zagotavljanje kakovosti, ki bodo spodbujale ozaveščeno sprejemanje virtualne resničnosti (VR) za razvoj kognitivne empatije v šolah,  s čimer se bo povečala kakovost in vključujoče digitalno izobraževanje na ravni EU.

Na podlagi najsodobnejših raziskav, ki temeljijo na povezavi med VR, psihologijo in izobraževanjem, projekt predlaga v prihodnost usmerjen pristop na ravni EU, ki bo zagotovil veščine in vire za uporabo VR kot izobraževalne podpore za poučevanje izrbranih tem (zgodovina, geografija, naravoslovje, državljanstvo), ki so povezane z evropskimi zgodovinskimi dejstvi, evropskimi družbenimi skupnimi vrednotami ter evropskim državljanstvom in raznolikostjo. Omenjene teme imajo pomembno vlogo pri razvijanju kognitivne empatije in izboljšanju učinkovitosti učne izkušnje.

Projekt bo meddrugim razvil, preizkusil in potrdil okvir zagotavljanja kakovosti za razvoj in uporabo VR v izobraževanju. Ta okvir bo podpiral oblikovanje izobraževalnih virov, ki temeljijo na VR, vključenih v učne načrte z dejavnostmi za individualno in skupinsko refleksijo učencev ter program usposabljanja učiteljev, ki bo pilotno izveden v srednjih šolah na Portugalskem, v Sloveniji in Grčiji. V raziskavo bodo vključeni tudi učitelji in dijaki SEŠG Maribor.

Rezultat projekta bodo priporočila za ustvarjanje pogojev z namenom doseganja sistemskega vpliva v formalnih izobraževalnih sistemih, ki bodo zagotavljala kakovost za razvoj in uporabo virov, ki temeljijo na VR. 

Več na : https://virtualreality4empathy.eu/

 

erasmus

DRAFT 1stChoice YoungNews FOX 520web

First Choice for Young News?  Kakovostno novinarstvo v času umetne inteligence in lažnih novic  

Koordinator projekta: Verein zur Förderung digitaler Bildungsangbeote, Dunaj

Identifikacijska številka projekta: 2024-1-AT01-KA210-SCH-000251547 

Trajanje projekta: september 2024 - september 2026

Partnerji projekta:

  • Istituto Statale di Istruzione Superiore "Paolo Sarpi" (IT) ,
  • Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor (SI) ,
  • Istituto d'Istruzione Superiore Biagio Pascal (IT) ,
  • Höhere Lehranstalt für wirtschaftliche Berufe - HLW19 (AT) ,
  • Bundeshandelsakademie Neumarkt am Wallersee (AT) ,
  • Lern.Film.Studio Verein für eine kreative und verantwortungsvolle Mediennutzung im Filmbereich (AT) ,
  • Presseclub Salzburg (AT)

Vsebina projekta:

Projekt se osredotoča na opolnomočenje učiteljev, da izboljšajo digitalno pismenost dijakov, predvsem na področju boja proti dezinformacijam in spodbujajo kritično medijsko pismenost.

Organiziranih bo 6 projektnih srečanj, kjer se bodo srečevali in usposabljali člani izobraževalnih organizacij iz Avstrije, Italije in Slovenije ter razpravljali z novinarji iz različnih medijev in strokovnjaki za umetno inteligenco.


Kot rezultat projekta bo oblikovana večjezična brošura s strategijami za izobraževalce, ki jo bodo učitelji lahko neposredno uporabili pri pouku v srednjih šolah. Razvila  se bo mednarodna učeča se skupnost za izmenjavo uspešnih učnih aktivnosti in uporabnih gradiv. V podporo učitlejem in učnecem bo izdelano tudi video gradivo.

LOGO BANNER EU funded A4 footer 150dpi

akreditacija zaobjavo

 

V okviru programa Erasmus+, ukrep KA1 (št. projekta 2022-1-SI01-KA121-SCH-000064063), je SEŠG akreditirana tudi za izvajanje mobilnosti dijakov v splošnem izobraževanju. Na tak način dijakom iz programa ekonomske gimnazije omogočamo sodelovanje in učenje z vrstniki iz drugih držav Evropske unije. Z izvedbo mobilnosti želimo čim več dijakom omogočiti razvijanje transverzalnih veščin ob upoštevanju enakih možnosti za vse. Eden izmed pomembnejših rezultatov mobilnosti je motivacija za ustvarjanje trajnega in uporabnega znanja skozi aktvnosti dijakov v avtentičnih učnih situacijah.

Dijaki s sodelovanjem na mnobilnostih krepijo svoja močna področja, širijo svojo socialno mrežo, spoznavajo nove kulture in se pri tem zavedajo vrednosti lastnega jezika in kulture. V projektih preizkusijo svoje sposobnosti in znanja ter jih primerjajo s partnerji.

 

1. mobilnost:

 

2. mobilnost:

 

3. mobilnost:

4. mobilnost:

  • Sandomierz, 11. 3. do 15. 3. v šoli II Liceum Ogolnoksztalcace w Sandomierzu,
  • Tema: Zdravje in dobro počutje v vseh življenskih obdobjih
  • Sodelujoči: 12 dijakov iz 3.b
  • Naši vtisi in spoznanja: Blog

5. mobilnost

  • Varaždin, od 24. 3. 2025 do 28. 3. 2025 na Drugi gimnaziji Varaždin
  • Tema: trajnostni turizem in medregionalno povezovanje
  • Sodelujoči: 11 dijakov in dijakinj iz 2. letnikov
  • Naši vtisi in spoznanja: Blog

 

Logo sofinanciraEU  CMEPIUS logo 2018 RGB 01

 

 

SVRK   Norway grants4x 535x600

 

Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor od 1. 7. 2022 sodeluje v projektu Podporna okolja za spodbujanje prečnih kompetenc v vzgoji in izobraževanju  (SETCOM)

 Več informacij na https://www.um.si/objava/podporna-okolja-za-spodbujanje-precnih-kompetenc-v-vzgoji-in-izobrazevanju-setcom/

Projekt se sofinancira iz sredstev Norveškega finančnega mehanizma 2014-2021 ter pripadajoče slovenske udeležbe.

Na šoli smo v okviru projekta vzpostavili kompetenčni center. Več informacij na spletni strani komptenčnega centra.

 

Koordinatorica projekta

Maja Vičič Krabonja

seed banner

 

 

Projekt SEED je mednarodni Erasmus+ projekt 2020-1-IT01-KA226-VET-009196,  ki traja od 1. 5. 2021 do 30. 4. 2023. V okviru projekta bomo razvijali model za opravljanje praktičnega usposabljanja dijakov na daljavo. Koordinator projekta je organizacija Alterevo iz Benetk, sodelujejo pa še partnerji iz

  • Italije (Fondazione Universita’ Ca’ Foscari Venezia, IIS “VittorioVeneto" Città della Vittoria),
  • Španije (El Caleidoscopio Proyectos de Ciencia y Cultura S.L),
  • Grčije (Interactive Media Knowledge Transfer Intermediakt) in
  • Slovenije (Fundacija za izboljšanje zaposlitvenih možnosti PRIZMA).

 

Glavni cilj projekta SEED je izkoristiti obstoječe in že uporabljene metodologije, ki temeljijo na kreativnosti, za zagotavljanje uporabnih inovativnih rešitev, razvitih in preizkušenih na evropski ravni za srednje in strokovne šole. S tem se zagotovi kontinuiteta pri izvajanju obšolske dejavnosti (dualno izobraževanje) tudi na daljavo.

Specifični cilji projekta:

• Prepoznati pomen ustvarjalnosti kot ključne transverzalne veščine za študente, da bi se bolje soočili z naraščajočimi zahtevami po inovacijah v vseh sektorjih trga dela in na splošno izboljšali njihovo odpornost. OECD je izjavil, da sta “ustvarjalnost in kritično razmišljanje ključne spretnosti za kompleksna, globalizirana in vse bolj digitalizirana gospodarstva in družbe.”

• Izboljšati uporabo “dualnega usposabljanja” kot temeljnega stebra za hitrejši in donosnejši prehod študentov na trg dela, zlasti z zagotavljanjem digitaliziranih in na ustvarjalnosti temelječih metodologij za izvajanje, ki lahko ustvarijo prednosti tako za izobraževalne ustanove kot podjetja.

• Opremiti poklicno izobraževanje in gimnazijo s potrebnimi digitalnimi veščinami in rešitvami za upravljanje izkušenj dualnega usposabljanja na daljavo na podlagi kreativno vodenih metodologij (kreativno razmišljanje, oblikovalsko razmišljanje itd.).

• Prispevati k opolnomočenju izobraževalnih politik EU s preizkušanjem in zagotavljanjem nove digitalne rešitve, ki temelji na ustvarjalnosti in je usklajena z EPALE (Electronic Platform for Adult Learning in Europe), s ciljem omogočiti nadaljnje izvajanje »dualnega usposabljanja« evropskim izobraževalnim institucijam in ohranijo ključni odnos z podjetji.

 

Projekt je bil  izbran za sofinanciranje na razpisu Erasmus+ KA226 – Partnerships for Digital Education Readiness. Vrednost projekta: 291.521,00 EUR

 

Koordinatorica projekta

Maja Vičič Krabonja

Screenshot 2021 04 09 at 12.35.06

Cilj projekta Aktivno učenje s pomočjo izboljšane interaktivnosti  je razviti inovativno orodje za spodbujanje interaktivnosti med poukom. Spletno orodje  AudIT bo omogočalo enostavno sprotno preverjanje znanja ter interakcijo med učiteljem in učencem.

Inovativne funkcije, kot so točkovanje izvirnih odgovorov, možnost, da so osgovori in vprašanja učencev  anonimna ali s konkretnim imenom, sposobnost usmerjanja odgovorov na katero koli aplikacijo, kot so miselni vzorci in igre, bodo pozitivno vplivale na  motivacijo učencev za aktivno sodelovanje pri pouku. Niz inovativnih rešitev bo učiteljem olajšal uporabo orodja ne glede na njegove digitalne spretnosi, okolje in tehnično opremo.

Partnerske šole v projektu bodo ustvarile jedro 50 izkušenih izvajalcev, ki bodo oblikovali metodološke smernice za potencialne uporabnike,  pripravili konkretne primere dobre rabe in ideje o tem, kako uporabiti interaktivnost v poučevanju.

Projekt se bo realiziral s spletnimi delavnicami in srečanji, na katerih bodo oblikovane spletne strani, LMS in orodje za revizijo.

Več informacij na strani projekta: https://altii.online/

 

Screenshot 2021 04 09 at 12.38.26

MUNERA 3

IZVAJANJE PROGRAMOV NADALJNJEGA POKLICNEGA IZOBRAŽEVANJA IN  USPOSABLJANJA V LETIH 2018-2022

 

 O projektu: http://www.munera3.si/o-projektu/

 

Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor sodeluje kot partnerska šola pri izvajanju projekta Munera 3. Izvajali bomo različne programe usposabljanj za zaposlene, ki bodo za udeležence brezplačni. Namen projekta je povečati vključenost zaposlenih v programe nadaljnjega poklicnega izobraževanja in usposabljanja, izboljšati njihove kompetence zaradi potreb na trgu dela, večje zaposljivosti in mobilnosti med področji dela ter osebnega razvoja in delovanja v sodobni družbi. Cilj projekta je  izboljšanje kompetenc zaposlenih za zmanjšanje neskladij med usposobljenostjo in potrebami trga dela. Ciljna skupina so zaposlene osebe iz vseh starostih skupin.

Koordinatorica: Mira Gujt, prof.

mira.gujt@ses-mb.si

 

Programi, ki jih izvajamo v ovkiru projekta:

- pdfObvladovanje tipovnice

- pdfPodjetni učitelj

- pdfKomunikacijski poslovni tečaj angleščine

 - pdfNemščina v podjetju - komunikacijski tečaj poslovne nemščine

 - pdfUčinkovito podporno osebje

- pdfAngleščina za menedžement

- pdfPoslovno komuniciranje in vodenje v tehniki

 

Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Republika Slovenija

https://ec.europa.eu/esf/home.jsp?langId=sl

Razvojno središče talentov (RaST) je projekt, ki ga je Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport novembra 2017 izbralo kot središče kohezijske regije Vzhodna Slovenija na razpisu “Spodbujanje prožnih oblik učenja in podpora kakovostni karierni orientaciji za nadarjene” in mu zagotovilo financiranje do septembra 2020. Projekt je namenjen dijakom, ki so »preverjeno nadarjeni«. To pomeni, da imajo vidne dosežke na tekmovanjih, pri raziskovalnih in umetniških nalogah in natečajih, kažejo izjemen interes in dosežke (za določene teme) pri pouku in izven njega, kar se kaže tudi z obiskovanjem ali izvajanjem dodatnih aktivnosti (tabori, poletne/zimske šole, izdelki, projekti) na področjih njihove nadarjenosti.

Cilji projekta so:

  • vzpostaviti središče, ki bo skrbelo za delo z nadarjenimi dijaki v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija (II. gimnazija Maribor)
  • zagotoviti podporno okolje za delo z nadarjenimi dijaki in pripravo ter uresničevanje njihovih individualnih načrtov dela (IND)
  • razvijati področje nadarjenosti dijakov z organizacijo strokovnih posvetov

V projektu (zaenkrat) podpiramo in razvijamo aktivnosti na naslednjih področjih:

  • Družboslovje in humanistika: sem spadajo tudi npr. turizem, debatne aktivnosti
  • Naravoslovje: sem spadajo tudi npr. matematika, logika, lesarstvo, veterinarstvo
  • Tehnika: sem spadajo tudi npr. računalništvo, arhitektura, tekstilstvo, promet
  • Umetnost: likovna, gledališka, filmska, fotografija, oblikovanje itd.

Seveda to zajema in je celo zaželeno povezovanje zgornjih področij v interdisciplinarne aktivnosti.

Koordinatorica SEŠG: Margit Berlič Ferlinc

rast logo

PONOSNI SMO NA NAŠE BIVŠE DIJAKE ... IN ŠE NAPREJ OSTAJAMO POVEZANI!

 
UPORABLJAMO PIŠKOTKE
Naša spletna stran uporablja piškotke, da bi optimizirali vašo uporabniško izkušnjo.