12. marketinški semafor na EPF Maribor
Z dijaki 3. b bomo 10. aprila vstopili v marketinški časovni stroj. Z njim se bomo popeljali »Nazaj, v prihodnost!«.
Dogodek organizira Klub za Marketing EPF v sodelovanju s Katedro za marketing EPF. Obiskali bomo preteklost, kjer bomo izvedeli, kako so tržili včasih ter kakšen je pomen nostalgije pri potrošnikih. Prizemljeni v sedanjosti bomo spoznavali trende digitalnega marketinga, vedenjskega marketinga ter pomen influencerjev v marketingu. Pokukali pa bomo tudi v prihodnost, ter razkrili, kako se bo marketing razvil skozi leta.
Dogodek sestavljajo 4 predavanja priznanih marketinških strokovnjakov, ter dve okrogli mizi, na katerih bomo spoznavali trende, ki bodo krojili prihodnost.
Obisk bomo izpeljali v okviru OIV ur Poslovno komuniciranje in medpredmetno povezali podjetništvo in psihologijo.
Jolanda Lep, prof.